RADŮSTKY V RUCE

9. března 2019


Navzdory tomu, že jsem neskutečně vděčná veškeré technice, která nám zlehčuje a zhezčuje život, pokaždé když držím svoje fotky v ruce mám z nich lepší pocit. Mám pocit, že opravdu něco tvořím.. A musí to mít smysl, když je to nahmatatelné, ne?

O celou knížečkuhmatatelné práce se mi před nějakou dobou postaralo saal-digital. Protože je to firma, která si vymyslela docela chytrou kampaň, tudíž byla jednu chvíli na sociálních sítích (hlavně na instagramu) hodně vidět, nebudu vám tady vysvětlovat, čím se zabývá a podobně...
Co bych chtěla vyzdvihnout je fakt, že e-shop nabízí neskutečné množství možností designu produktů. Můžete si na to stáhnout dokonce speciální aplikaci. Vytváříte si je sami podle vaší vlastní představy, a tak jsou vždy originální. Zároveň jsou opravdu kvalitní (pokud nahrajete fotku ve špatné kvalitě či rozlišení, e-shop vás na to upozorní!) Sloužit mohou k různým účelům, ale za mě je to rozhodně nejlepší tip na last-minute dárek také díky bez problémovému a rychlému dodání. Když potřebujete někoho potěšit, příjemně překvapit nebo darovat něco opravdu osobního, skočte si na saal-digital.cz!
S láskou, RR



Latest Instagrams

© Rozálie R.. Design by FCD.